mandag den 24. februar 2014

Palæo madpakke



Èn ting jeg gør meget ud af, er mine madpakker. Jeg glææææder mig altid til klokken bliver 12, og det for mit vedkommende er frokost tid.
Jeg forsøger altid at bygge min madpakke op med lidt forskellige elementer, for at gøre den lidt mere interessant og spændende.. Noget der gi'r mig lyst til at se frem til måltiddet:) - Gi'r det mening??

Anyway, her er et lille eksempel på en madpakke, der garantere dig en god mæthed resten af dagen.

snackbrøddet er fra en tidligere opskrift ( http://carb-right.blogspot.dk/2013/09/gulerods-snackbrd-palo-style.html ), denne version er dog med rødbede istedet for gulerod.
Men det ser således ud;

1 avokado med ca. 100 g. hytteost og lidt purløg på toppen

2 stk. snackbrød
2 stk. tørret salami (en italiensk version, og ikke den fuldfede 3-stjernede)
lidt tomat

Har man alle sagerne på lager, så tar det jo kun lige 5 minutter at smide sådan en lækker lille frokost sammen:) Altså noget jeg langt hellere ville foretrække fremfor mange delli-retter:)
Indhold:

Protein
37,6 g.
Kulhydrat
17,3 g.
Fedt
43 g.
Indhold i alt
600 kcal.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar