mandag den 21. juli 2014

kylling med mysli

Så er jeg endelig tilbage på bloggen med nye opskrifter, og det føles skønt! :)
Der er mange dygtige mad bloggere derude, så jeg har derfor tilladt mig at holde en lille pause for at samle inspiration, for stadig at kunne holde bloggen interessant.
Jeg håber det har været ventetiden værd... :-)

Pt. bager solen derud af, og maven hungre måske ikke efter de tungeste måltider. Dog skal sulten stadig stilles. Her er en lille kål hapser med kylling, skyr og hjemmelavet mysli, som ja, godt kan lyde lidt specielt, men ojjj det var godt!

1/2 dl. mysli
1 kyllingebryst (stegt og afkølet)
3 spidskåls blade
3 spsk. skyr

Jeg lavede myslien igår, og da jeg så ramte frokost tid idag, kunne jeg hurtigt skære et kyllingebryst fra gårsdagens aftensmad ud, placere det på en lille skål-af-kål, toppe af med lidt skyr (den udgave med honning og sennep), og til sidst drysse lidt mysli på toppen, haaaaps!

Det ta´r ca. tre hapsere at mætte en mund:



Protein
30 g.
Kulhydrat
10 g.
Fedt
14 g.
I alt
350 kcal.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar